neděle 21. října 2018

Události, které hýbou spolkem

Už nevím kolikátého bylo, ani proč jsem se potloukala v naší malé klubovně. Možná jsem hledala inspiraci, možná toužila po něčem, co by náš spolek oživilo z letního spánku, nevím. Ale mé přání se vyplnilo a zničehonic se přede mnou na chodbě objevila komnata nejvyšší potřeby. Vešla jsem dovnitř a rychle za sebou zavřela.







Přede mnou se zjevil naprosto zvláštní výhled. Ocitla jsem se v malé, kamenné komnatě, staré a zaprášené a uprostřed ní se nacházel stůl. Byl obyčejný, dřevěný ale to co jsem spatřila pak... mne naprosto vykolejilo. Myslela jsem si, že se mi to jen zdá, ale opak byl skutečností. Našla jsem původní spisy Mloka Scamandera. Bylo to jako ve snu a tak jsem se začala těmito spisy probírat, jeden za druhým mi procházely v rukou a já nevěřila svým vlastním očím. Nalezla jsem totiž i tajnou mapu, do které sám Mlok zakreslil, kde máme hledat jeho komnatu. A proto jsem sezvala všechny odvážné členy našeho spolku, aby mi přišli na pomoc tuto komnatu najít.


mapa nalezená v komnatě nejvyšší potřeby

A proto se dne 20. 10. vydali na dobrodružnou výpravu tito odvážlivci: Annya Liddle, Angelica Eidnová, Alex Teerová a Jacob Griffin Lee, kteří společně se mnou prošli tajemným schodištěm a překonali všechny nástrahy a obavy. Dokonce jsme nalezli našeho nového pokladníka (Annya ho pokřtila na Galeona) a našli novou klubovnu, která se bude otevírat vždy 1. termínový týden v pátek a sobotu a večer se v ní bude odehrávat spousta zajímavých večírků, soutěží a akcí. 





Váš spolek Scamanderův kufřík



Žádné komentáře:

Okomentovat

Zajímá Vás cokoli? Nebo se Vám článek líbil? Vyjádřete to v kometářích a potěšte autora článku!